Onze Winkel

Stichting Overal is een ideële kringloopwinkel. We werken met vrijwilligers en onze opbrengst gaat naar goede doelen overal in de wereld.

We verzamelen tweedehands spullen en verkopen die tegen lage prijzen. Omdat we met vrijwilligers werken kunnen we de prijzen laag houden. Wat er over blijft besteden we aan mens- en milieuvriendelijke kleinschalige projecten. Er is van alles te koop: meubels, kleren, boeken, huisraad, tv, audio, computers, keukenspullen, speelgoed en ga zo maar door.

• U kunt weer elke woensdag en zaterdag van 14:00 tot 17:00 uur bij ons komen winkelen! U hoeft geen afspraak meer te maken.
    • Griep, verkouden, koorts, positieve Coronatest bij u of een huisgenoot? Blijf dan thuis s.v.p.!
  • Tip: kom niet allemaal tegelijk om 14:00 uur. Later op de middag is het vaak minder druk.
  • Elke middag tussen 14:00 en 17:00 uur, behalve op zon- en feestdagen, kunt u  spullen brengen. Als u uw spullen niet zelf kunt brengen, kunt u op deze tijden ook een afspraak maken om ze door ons op te laten halen. U kunt daarvoor langs komen of bellen naar 024-3771744.

ONZE CORONA REGELS:

• Tijdens de verkoop MONDKAPJES VERPLICHT
  • KOM NIET ALS U GRIEP of VERKOUDHEIDS-verschijnselen hebt!
  • Bij binnenkomst handen desinfecteren
  • Maximaal 20 klanten tegelijk  in de winkel
  • Boodschappenmandje verplicht – 1 per persoon
  • Houd 1,5 meter afstand, geef elkaar de ruimte
  • Betaal bij voorkeur met PIN of mobiel

De huisregels

Handel1

• De verkoop is gericht op particulieren.
  • Stichting Overal is niet aansprakelijk voor schade die veroorzaakt wordt door de bij ons gekochte spullen.
  • Er wordt niet geruild. Je moet zelf ter plekke kijken naar gebreken of beschadiging.
  • Op sommige spullen kunt u garantie krijgen, de termijn en voorwaarden worden dan schriftelijk overeengekomen. Alleen garantie met een garantie-bon.
  • Over diefstal kunnen we kort zijn: wie jat, komt er niet meer in.

Openingstijden en spullen brengen

Spullen die we niet aannemen

Ons aanbod op Marktplaats