Openstaande vacatures

Let wel: het betreft vrijwilligerswerk! Vrijwillig betekent niet vrijblijvend:

Van de medewerkers wordt verwacht dat ze betrokken zijn bij de doelstelling en organisatie van Stichting Overal en dat ze zowel zelfstandig als in een team kunnen werken. Onze voorkeur gaat uit naar mensen die ook af en toe op zaterdagmiddag willen werken. Verder moet je minimaal 2 dagdelen per week beschikbaar zijn, voor een langere periode.

Er ligt werk op alle afdelingen. Medewerkers kunnen afhankelijk van hun interesses en mogelijkheden bij de diverse afdelingen aan de slag. Er wordt wel van je verwacht dat je bereid bent om af en toe ook in andere taken of op andere afdelingen bij te springen als dat nodig is. Voor specifieke taken per afdeling kunnen aanvullende  functie-eisen worden gesteld.

Gezien de huidige samenstelling van het team zoeken wij in het bijzonder:

1. Mensen die mee willen helpen bij het aannemen van spullen en het beantwoorden van de telefoon. Dit werk gebeurt altijd in de middag. Klantvriendelijkheid is voor deze taak erg belangrijk.
  2. Chauffeurs / Chauffeuses: Het gaat om het ophalen van tweedehands spullen bij mensen in Nijmegen en directe omgeving. Minimaal rijbewijs B of BE is vereist. Ook hier is klantvriendelijkheid belangrijk, en een goede lichamelijke conditie: het gaat om veel tillen en dragen van spullen, vergelijk het met verhuizerswerk.
  3. Mensen met een technische achtergrond, voor onze winkelafdeling Techniek, en/of voor Onderhoudsgroep (onderhoud en klussen in- en om het pand).
  4. Medewerker/ster publiciteit; we vragen iemand met vaardigheid en kennis van sociale media en traditionele media. Liefst iemand die zich voor langere tijd hiermee wil bezig houden.
  5. Medewerker/ster secretariaat: vaardigheid in administratie en in computergebruik zijn hierbij echt nodig. Ook hiervoor zoeken we iemand die voor langere tijd beschikbaar wil zijn.

Werktijden zijn van maandag t/m vrijdag van ongeveer 9.30 uur- 13. 30 uur en/of 13.00 uur-17.00 uur. Zaterdag van 13.00 uur-17.00 uur

Ben je geïnteresseerd?

Neem dan contact op via info@stichtingoveral.nl

of bel 024-3771744 (tussen 14.00 en 17.00 uur)