Openstaande vacatures

Let wel: het betreft vrijwilligerswerk!

Vrijwillig betekent niet vrijblijvend:

Van de medewerkers wordt verwacht dat ze betrokken zijn bij de doelstelling en organisatie van Stichting Overal en dat ze zowel zelfstandig als in een team kunnen werken.

Onze voorkeur gaat uit naar mensen die ook af en toe op zaterdagmiddag willen werken en minstens 2 dagdelen per week beschikbaar zijn.

Er ligt werk op alle afdelingen. Medewerkers kunnen afhankelijk van hun interesses en mogelijkheden bij de diverse afdelingen aan de slag. We nemen echter geen medewerkers aan voor één specifieke afdeling: je wordt algemeen medewerker bij Stichting Overal. Voor specifieke taken per afdeling kunnen aanvullende  functie-eisen worden gesteld. Vraag ernaar bij medewerkers van de betreffende afdeling, of de contactpersoon personeelszaken.

Gezien de huidige samenstelling van het team zoeken wij in het bijzonder:

1. Mensen met een technische achtergrond, die willen verkopen op zaterdagen voor onze winkelafdeling Techniek, en/of voor Onderhoudsgroep (onderhoud en klussen in- en om het pand).
  2. Sorteerders, opruimers en inrichters/sters voor de afdeling Kleine  Spullen (huishoudelijke artikelen, speelgoed e.d.)
  3. Medewerker/ster  Boeken (uitzoeken, sorteren en verkopen bij onze boekenafdeling)
  4. Chauffeur / chauffeuse  voor het ophalen/wegbrengen van spullen (rijbewijs BE nodig)
  5. Verkopers/sters van grote spullen (meubels, inrichting)
  6. Medewerker/ster telefoondienst (klanten en leveranciers te woord staan, ingebrachte spullen beoordelen en aannemen e.d.: dit werk vindt alleen plaats in de middag)