Word vrijwilliger bij Overal!

Wil je meewerken om geld te verdienen voor onze goede doelen? Of vind je vooral hergebruik belangrijk?  Of wil je gewoon gezellig in een groep mensen werken? Dan is Overal misschien iets voor jou! Je verdient er geen geld mee, maar je doet nuttig werk waar je ook zelf wat aan hebt.

Niemand is de baas, we zijn samen de baas. Werken bij Overal betekent ook dat je mag meepraten over alle belangrijke zaken. Maar dan moet je wel kunnen samenwerken met anderen. Door het combineren van het praktische en het organisatorische werk én het deelnemen aan het overleg, leer je het beste alle kanten van Overal kennen. We werken met ongeveer 40 mensen. De meesten daarvan werken twee of meer dagdelen per week, of als invaller (op afroep voor als we incidenteel mensen tekort komen).

Algemene taken: Er zijn diverse algemene taken: het beoordelen van projectaanvragen, het onderhoud van pand, tuin en bus, de financiën, personeelszaken en dergelijke. Hiervoor zijn min of meer vaste mensen of groepjes van mensen verantwoordelijk.

De afdelingen: Onze uitvoerende activiteiten en onze verkoopruimte zijn ingedeeld in de volgende afdelingen: kleine spullen, grote spullen, boeken, kleding, en “tech” (audio, video, computers en elektronica) De meeste vaste medewerkers hebben één of enkele afdelingen waar ze het meeste werken, zo kan ieder het werk doen dat hem/haar het beste ligt. In principe gaat het om het ophalen van goederen, sorteren van wat er is binnengekomen (eventueel kleine reparaties doen) spullen in de verkoopruimte opstellen en ze verkopen.

Werktijden zijn van maandag t/m vrijdag van ongeveer 9.30 uur- 13. 30 uur en/of 13.00 uur-17.00 uur. Zaterdag van 13.30 uur-17.00 uur

Ben je geïnteresseerd? Neem dan contact op via info@stichtingoveral.nl, of bel 024-3771744 (tussen 14.00 en 17.00 uur)

Vacatures

Afdeling aanname spullen

Mensen die mee willen helpen bij het aannemen van spullen en het beantwoorden van de telefoon. Dit werk gebeurt altijd in de middag. Klantvriendelijkheid is voor deze taak erg belangrijk.

Chauffeurs / chauffeuses

Het gaat om het ophalen van tweedehands spullen bij mensen in Nijmegen en directe omgeving. Minimaal rijbewijs B of BE is vereist. Ook hier is klantvriendelijkheid belangrijk, en een goede lichamelijke conditie: het gaat om veel tillen en dragen van spullen, vergelijk het met verhuizerswerk.

Afdeling Tech

Mensen met een technische achtergrond, voor onze winkelafdeling Techniek, en/of voor Onderhoudsgroep (onderhoud en klussen in en om het pand).

Afdeling Kleine Spullen

Mensen die het leuk vinden om kleine spulletjes (huisraad, speelgoed, curiosa etcetera) uit te zoeken, te sorteren, mooi in de winkel op te stellen, en ook als het nodig is te verkopen aan onze klanten tijdens de verkoop-uren op woensdag en zaterdag.

Medewerker/ster publiciteit

We vragen iemand met vaardigheid en kennis van sociale media en traditionele media. Liefst iemand die zich voor langere tijd hiermee wil bezig houden.

131 total views,  3 views today